Oprogramowanie do Zarządzania Procesami w Chmurze
BPM - HelpDesk

Zarządzanie Procesami

Helpdesk

Oprogramowanie do Zarządzania Procesami w Chmurze
BPM - HelpDesk

Procesy

Kiedy organizacja nie jest duża, nie zastanawiamy się nad tym, po prostu pracujemy

Każda firma generuje procesy, mówi się, że 10-osobowa firma posiada do 1500 procesów miesięcznie, które trzeba obsłużyć.

Dowiedz się, kiedy współpraca z Twoim klientem staje się nierentowna

Dzięki możliwości parametryzacji i połączenia z Twoim system sprzedaży system będzie wykrywał, kiedy współpraca z klientem staje się nierentowna.

Oceniaj efekty pracy

Oceniaj pracę pracowników na podstawie wykonanych zadań z elektronicznej karty pracy lub na podstawie danych z systemu Kontroli Czasu Pracy (RCP).
zarządzanie zasobami

Sprawdź, czym zajmuje się każda komórka w Twojej firmie

Jeden rzut oka.
Dzięki możliwości odwzorowania struktury organizacyjnej Twojej firmy każdy dział będzie prowadził sprawy, którymi się zajmuje oraz raportował stan ich postępu wraz ze szczegółami, załącznikami, czy wykorzystanymi zasobami. Dzięki takim parametrom jak termin maksymalny czy priorytet będziesz pierwszy wiedział, gdzie skierować uwagę.
system zadaniowy w firmie

Ekran powitalny podsumuje ostatnie dni pracy

wykres aktywności pracowników system zadaniowy

Wykrywaj Anomalie

Nie musisz być w biurze, aby wiedzieć, czy praca idzie - jak należy.

gwiazdkowy system oceniania wykonanych zadań przez pracowników

Oceniaj Jakość Pracy

Pracując na zadaniach, wskażesz osobę oceniającą czy obierającą wynik zadania, to może być osoba spoza organizacji.

A jakie #Procesy powstają u Ciebie?

procesy w mojej firmie
( zajmie Ci to kilka sekund ⏱️)
delegowanie zadań do pracowników

Rozliczenie pracy ma teraz inny wymiar

Biznes się zmienia

Łączność, praca zdalna zmieniły dzisiejszy świat, epidemia COVID tylko przyśpieszyła ten proces. Pracownik zdalny w wielu firmach jest równie mile widziany, jak ten obecny fizycznie.

Oczywiście są potrzebne narzędzia, które pozwolą na sprawne raportowanie wyników pracy. Raportowanie w sposób transparentny, czyli w taki sposób, gdzie zarówno pracownik, jak i odbiorca wyników jego pracy może wprost przyjąć, potwierdzić czy też w zależności od charakteru pracy również ocenić jakość wykonania zadania.

Problemem w wielu firmach jest pozorne poczucie kontroli sytuacji, dodatkowo poczucie to jest wzmacniane właśnie przez kadrę kierowniczą czy też osobistą obecność personelu, ale także przez klasyczne systemy RCP. System BPM pozwala na ilościowo-jakościową ocenę pracy, włącznie z tym, że dostarcza nam cennych informacji pobocznych.

Informacje uzyskane przy okazji pracy w systemie BPM dają wartość dodaną w postaci Bazy Wiedzy. Odpowiednie podejście pracowników do wprowadzania danych do systemu pozwala gromadzić wiedzę istotną z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Przecież raz przetarta ścieżka w zdobyciu określonego rzadko dostępnego materiału może zostać oznaczona w systemie i przy okazji kolejnych zamówień inne osoby mogą skorzystać z doświadczenia, które już ktoś prędzej zdobył i pozostawił w postaci solucji w systemie. BPM w sposób szczególny traktuje taką wiedzę. Pozwala bowiem oznaczyć takie zadnie jako rozwiązanie problemu.

Chyba nie trzeba tłumaczyć ogromu zmian, kiedy opuszcza nas doświadczony pracownik.
„To, co w głowie – to w systemie”. Zwróć uwagę, że w bardzo wielu firmach dochodzi do utraty wiedzy przedsiębiorstwa w wyniku rotacji personelu, czasem bowiem nie mamy wpływu na odejście pracownika i czas, w jakim się to stanie, aż wreszcie często jest zbyt mało czasu, aby nowy pracownik przejął, chociaż tylko to, co najważniejsze, w konsekwencji płacimy za ponowne zdobywanie doświadczenia znacznie więcej niż powinniśmy – płacimy w całości drugi raz.
 

Zakres Funkcjonalny

Szczegółowy zakres funkcji, jakie posiada oprogramowanie do Zarządzenia Procesami Biznesowymi w wersji 4.02a, dostępne jest poniżej. System jest ciągle rozwijany, a autorami nowych funkcji są nasi klienci, zostań i Ty współautorem aplikacji BPM!

zadaniowy tryb pracy

Zalety systemu pracującego w chmurze

  • Nie musisz posiadać własnych serwerów i innego kosztownego sprzętu;
  • Wdrożenie jest szybkie i proste;
  • Usługi utrzymania systemu w działaniu oraz serwis masz w cenie;
  • Aktualizacje oprogramowania w cenie;
  • Niski i wygodny abonament miesięczny;
  • Bezkompromisowe bezpieczeństwo, nasze systemy są zabezpieczane i nadzorowane przez zespół inżynierów specjalistów;
  • Bezproblemowa współpraca z innymi systemami.
zarządzanie procesami system pracujący w chmurze

ZASTOSOWANIA

oprogramowanie do pracy na zadaniach

Obsługa Klienta

Przyjmuj zapytania, czy zgłoszenia klientów i kieruj je do właściwych działów, czy osób.

Zadania

Organizuj pracę działów według ich roli firmie, rejestruj przebieg zadań skuteczność ich wykonania i poświęcony czas, zyskaj wiedzę na temat typowych zadań, czasu potrzebnego na ich realizację w zależności od pracownika czy zespołu.

rozliczenie pracy wykonanymi zadaniami
wydajność pracowników mierzona systemem zadaniowym

Elektroniczna Karta Pracy Pracownika

Dla tych stanowisk pracy, które charakteryzują się różnorodnością zadań, rejestracja podejmowanych czynności pozwoli określić stan danego zadania, zaliczyć czas pracy, określić czas potrzebny na wykonanie tego typu zadania, a także zarejestrować sposób jego wykonania.

Rejestr Umów z Klientami i Dostawcami

Dysponuj informacjami na temat zawieranych umów w jednej chwili za pomocą specjalnego modułu „Rejestr Umów”, który pozwala definiować umowy określać ich koszty, okresowość oraz dołączać skanowane kopie.

umowy z klientami w jednym programie autouzupełnianie zadań
terminowe wykonywanie zadań przez pracowników

Moduł Zadań Cyklicznych

Przeglądy techniczne, szkolenia BHP, odgrzybianie klimatyzacji, kontrola zapasów magazynowych, czy może odnowienie podpisu kwalifikowanego. Ile takich zadań jest w każdej firmie ? Masz sprawną głowę ? To świetnie, ale wykorzystaj tę moc inaczej. Moduł zadań cyklicznych zbierze te wszystkie informacje wraz z ich powtarzalnością występowania i będzie sam tworzył zadania dla poszczególnych działów czy osób, aby o niczym nie zapomnieć.

Elektroniczny Sekretariat i Elektroniczny Obieg Dokumentów

Zgodzisz się chyba, że dzisiaj 85% komunikacji odbywa się w formie elektronicznej, a nawet jeśli coś przychodzi w formie „analogowej”, to sekretarka za pomocą smartfona może to wysłać na email w ciągu minuty, czy dwóch.
Czas na elektroniczny sekretariat – sekretariat, który utworzy w systemie sprawę i pozwoli wskazać osobę odpowiedzialną za dalsze czynności związane z daną korespondencją.
Przypominanie, zanoszenie, czy oczekiwanie na osobistą obecność nie będą konieczne. Pracownik w ciągu chwili niezależnie od miejsca, gdzie przebywa, może korespondencję odebrać i nadać jej dalszy bieg.
ocena pracy zespołu dzięki przejrzystym wykresom i tabelom
organizacja pracy w biurze

Zasoby i Zarządzanie Nimi

Zasoby to ludzie, samochody, maszyny, urządzenia, pomieszczenia itd. to po prostu elementy własności lub dostępne dla firmy, którymi firma może dysponować. Problem w optymalizacji kosztów oraz maksymalizacji dochodu polega na tym, żeby optymalnie zasoby wykorzystać. Ta optymalizacja polega na tym, że w systemie możemy rezerwować zasoby potrzebne do wykonania konkretnych zleceń, dając tym samym zespołowi szansę na ich optymalnie wysokie wykorzystanie. Dodatkowo zwiększając zadowolenie klienta końcowego poprzez lepszą organizację i planowanie.

( zajmie Ci to kilka sekund ⏱️)
personalizowana aplikacja do zarządzania procesami

Personalizuj Aplikację

Wiele rzeczy możesz ustawić w systemie tak, aby jak najbardziej odpowiadały Twoim potrzebom. Logo firmy, jak i poszczególnych działów, struktura organizacyjna, czy też specyficzne uprawnienia, te wszystkie rzeczy perfekcyjnie skonfigurujesz w systemie kilkoma kliknięciami.

helpdesk

i18n

i18n - to standard internacjonalizacji, polega on na tym, że użytkownik może samodzielnie dodawać nowe tłumaczenia, bez znajomości zagadnień informatycznych, po prostu w tabeli pojawiają się hasła w języku polskim i następnie trzeba wpisać odpowiednie tłumaczenie w wybranym języku. Bez problemu można dodawać niełacińskie języki takie jak rosyjski czy arabski. Dzięki takiemu podejściu aplikacja może byś wykorzystywana przez wielonarodowe zespoły.

Coś więcej niż dodatkowe tłumaczenia!

A jakie #Procesy powstają u Ciebie?

procesy w mojej firmie

Zacznij z nami współpracę!

Indywidualne dopasowanie do potrzeb klienta
Profesjonalne doradztwo i możliwość zakupu urządzeń i montażu systemu rejestracji czasu pracy / kontroli dostępu wiodących marek oraz wdrożenie systemu w Twojej firmie

+48 59 724 7120

Zarządzanie Procesami i RCP