Oprogramowanie do Zarządzania Procesami w Chmurze
BPM - HelpDesk
Zarządzanie Procesami
Helpdesk
Oprogramowanie do Zarządzania Procesami w Chmurze
BPM - HelpDesk
Procesy
Kiedy organizacja nie jest duża, nie zastanawiamy się nad tym, po prostu pracujemy
Każda firma generuje procesy, mówi się, że 10-osobowa firma posiada do 1500 procesów miesięcznie, które trzeba obsłużyć.
Dowiedz się, kiedy współpraca z Twoim klientem staje się nierentowna
Dzięki możliwości parametryzacji i połączenia z Twoim system sprzedaży system będzie wykrywał, kiedy współpraca z klientem staje się nierentowna.
Oceniaj efekty pracy

Sprawdź, czym zajmuje się każda komórka w Twojej firmie
Jeden rzut oka.

Ekran powitalny podsumuje ostatnie dni pracy

Wykrywaj Anomalie
Nie musisz być w biurze, aby wiedzieć, czy praca idzie - jak należy.

Oceniaj Jakość Pracy
Pracując na zadaniach, wskażesz osobę oceniającą czy obierającą wynik zadania, to może być osoba spoza organizacji.
A jakie #Procesy powstają u Ciebie?

( zajmie Ci to kilka sekund ⏱️)

Rozliczenie pracy ma teraz inny wymiar
Biznes się zmienia
Oczywiście są potrzebne narzędzia, które pozwolą na sprawne raportowanie wyników pracy. Raportowanie w sposób transparentny, czyli w taki sposób, gdzie zarówno pracownik, jak i odbiorca wyników jego pracy może wprost przyjąć, potwierdzić czy też w zależności od charakteru pracy również ocenić jakość wykonania zadania.
Problemem w wielu firmach jest pozorne poczucie kontroli sytuacji, dodatkowo poczucie to jest wzmacniane właśnie przez kadrę kierowniczą czy też osobistą obecność personelu, ale także przez klasyczne systemy RCP. System BPM pozwala na ilościowo-jakościową ocenę pracy, włącznie z tym, że dostarcza nam cennych informacji pobocznych.
Informacje uzyskane przy okazji pracy w systemie BPM dają wartość dodaną w postaci Bazy Wiedzy. Odpowiednie podejście pracowników do wprowadzania danych do systemu pozwala gromadzić wiedzę istotną z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Przecież raz przetarta ścieżka w zdobyciu określonego rzadko dostępnego materiału może zostać oznaczona w systemie i przy okazji kolejnych zamówień inne osoby mogą skorzystać z doświadczenia, które już ktoś prędzej zdobył i pozostawił w postaci solucji w systemie. BPM w sposób szczególny traktuje taką wiedzę. Pozwala bowiem oznaczyć takie zadnie jako rozwiązanie problemu.
Chyba nie trzeba tłumaczyć ogromu zmian, kiedy opuszcza nas doświadczony pracownik.
„To, co w głowie – to w systemie”. Zwróć uwagę, że w bardzo wielu firmach dochodzi do utraty wiedzy przedsiębiorstwa w wyniku rotacji personelu, czasem bowiem nie mamy wpływu na odejście pracownika i czas, w jakim się to stanie, aż wreszcie często jest zbyt mało czasu, aby nowy pracownik przejął, chociaż tylko to, co najważniejsze, w konsekwencji płacimy za ponowne zdobywanie doświadczenia znacznie więcej niż powinniśmy – płacimy w całości drugi raz.
Zakres Funkcjonalny
Szczegółowy zakres funkcji, jakie posiada oprogramowanie do Zarządzenia Procesami Biznesowymi w wersji 4.02a, dostępne jest poniżej. System jest ciągle rozwijany, a autorami nowych funkcji są nasi klienci, zostań i Ty współautorem aplikacji BPM!

Zalety systemu pracującego w chmurze
- Nie musisz posiadać własnych serwerów i innego kosztownego sprzętu;
- Wdrożenie jest szybkie i proste;
- Usługi utrzymania systemu w działaniu oraz serwis masz w cenie;
- Aktualizacje oprogramowania w cenie;
- Niski i wygodny abonament miesięczny;
- Bezkompromisowe bezpieczeństwo, nasze systemy są zabezpieczane i nadzorowane przez zespół inżynierów specjalistów;
- Bezproblemowa współpraca z innymi systemami.

ZASTOSOWANIA

Obsługa Klienta
Przyjmuj zapytania, czy zgłoszenia klientów i kieruj je do właściwych działów, czy osób.
Zadania
Organizuj pracę działów według ich roli firmie, rejestruj przebieg zadań skuteczność ich wykonania i poświęcony czas, zyskaj wiedzę na temat typowych zadań, czasu potrzebnego na ich realizację w zależności od pracownika czy zespołu.


Elektroniczna Karta Pracy Pracownika
Dla tych stanowisk pracy, które charakteryzują się różnorodnością zadań, rejestracja podejmowanych czynności pozwoli określić stan danego zadania, zaliczyć czas pracy, określić czas potrzebny na wykonanie tego typu zadania, a także zarejestrować sposób jego wykonania.
Rejestr Umów z Klientami i Dostawcami
Dysponuj informacjami na temat zawieranych umów w jednej chwili za pomocą specjalnego modułu „Rejestr Umów”, który pozwala definiować umowy określać ich koszty, okresowość oraz dołączać skanowane kopie.


Moduł Zadań Cyklicznych
Przeglądy techniczne, szkolenia BHP, odgrzybianie klimatyzacji, kontrola zapasów magazynowych, czy może odnowienie podpisu kwalifikowanego. Ile takich zadań jest w każdej firmie ? Masz sprawną głowę ? To świetnie, ale wykorzystaj tę moc inaczej. Moduł zadań cyklicznych zbierze te wszystkie informacje wraz z ich powtarzalnością występowania i będzie sam tworzył zadania dla poszczególnych działów czy osób, aby o niczym nie zapomnieć.
Elektroniczny Sekretariat i Elektroniczny Obieg Dokumentów
Czas na elektroniczny sekretariat – sekretariat, który utworzy w systemie sprawę i pozwoli wskazać osobę odpowiedzialną za dalsze czynności związane z daną korespondencją.
Przypominanie, zanoszenie, czy oczekiwanie na osobistą obecność nie będą konieczne. Pracownik w ciągu chwili niezależnie od miejsca, gdzie przebywa, może korespondencję odebrać i nadać jej dalszy bieg.


Zasoby i Zarządzanie Nimi
Zasoby to ludzie, samochody, maszyny, urządzenia, pomieszczenia itd. to po prostu elementy własności lub dostępne dla firmy, którymi firma może dysponować. Problem w optymalizacji kosztów oraz maksymalizacji dochodu polega na tym, żeby optymalnie zasoby wykorzystać. Ta optymalizacja polega na tym, że w systemie możemy rezerwować zasoby potrzebne do wykonania konkretnych zleceń, dając tym samym zespołowi szansę na ich optymalnie wysokie wykorzystanie. Dodatkowo zwiększając zadowolenie klienta końcowego poprzez lepszą organizację i planowanie.
( zajmie Ci to kilka sekund ⏱️)

Personalizuj Aplikację
Wiele rzeczy możesz ustawić w systemie tak, aby jak najbardziej odpowiadały Twoim potrzebom. Logo firmy, jak i poszczególnych działów, struktura organizacyjna, czy też specyficzne uprawnienia, te wszystkie rzeczy perfekcyjnie skonfigurujesz w systemie kilkoma kliknięciami.

i18n
i18n - to standard internacjonalizacji, polega on na tym, że użytkownik może samodzielnie dodawać nowe tłumaczenia, bez znajomości zagadnień informatycznych, po prostu w tabeli pojawiają się hasła w języku polskim i następnie trzeba wpisać odpowiednie tłumaczenie w wybranym języku. Bez problemu można dodawać niełacińskie języki takie jak rosyjski czy arabski. Dzięki takiemu podejściu aplikacja może byś wykorzystywana przez wielonarodowe zespoły.
Coś więcej niż dodatkowe tłumaczenia!
A jakie #Procesy powstają u Ciebie?
